Pollyanna bryder loven

eller gør hun?
Det sidste halve år har jeg i den grad haft strikkekrise. Siden efteråret har jeg strikket på en sweater til svigerdrengen og efterhånden mangler jeg ikke ret meget, alligevel har der været alt for mange distraktioner og travlhed det sidste halve år, som har betydet, at den stadig ikke er færdig. Jeg gider dog ikke slæbe den med til USA, den er for stor at sidde med i varmen, synes jeg, så den må vente på, jeg kommer hjem igen. Men jeg har overvejet om jeg skal tage strikketøj med i flyveren, en lang flyvetur kunne jo give anledning til en masse strik – man sidder der og sidder og så kunne man jo passende skifte lidt mellem bog, strik og film – ikke. Men så er det jeg bliver i tvivl, om man egentlig må strikke på en flyver. I går spurgte jeg i en garnforretning og damen der sagde, at det må man godt, bare strikkepindene er i træ, for så bliver de ikke opdaget i scanneren… Men så lyder det jo lidt kriminelt, altså som om man gør noget, der ikke er tilladt, hvis det er nødvendigt at tage strikkepinde med i dølgsmål – gør det ikke?

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

