Fagligt møde

Den eneste fotodokumentation er en flot blå himmel og Alphabeat. Inden fik vi lækker brunch med blåbærpandekager, hjemmebagte grrovboller og fødselsdagscupcakes i anledning af den 29 åriges fødselsdag dagen efter. Det var en herlig dag!

Det startede egentlig i 1984. Jeg var lige kommet hjem fra USA, hvor jeg havde arbejdet som au pair og blev så lokket med gymnasievennerne til noget der hed Grøn Koncert. Mit store idol Sanne S, Frede Fup spillede (og en eller anden der hed Nanna som jeg jo ikke anede hvem var, fordi jeg havde været væk et år). Det var den første gang jeg var til Grøn koncert. Jeg har ikke været der alle årene siden, men jeg har været med rigtig mange år, både med venner, familie og børn. I år havde jeg inviteret 4 af mine lige om lidt exkollegaer til brunch hos mig inden vi tog til Grøn koncert. Aldersmæssigt spændte vi heelt fra 29 til 48, men vi har alligevel en masse til fælles synes jeg. Vi havde en superhyggelig dag og hvor kommer jeg bare til at savne disse vidunderlige, festlige og sjove kollegaer(og også alle de andre, der ikke var med.)

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

