Min veninde med de dårlige fødder…

Ja, det er så mig! Da jeg for ikke så lang tid siden(50 års fødselsdag gå væk…) fyldte 45, havde jeg inviteret ca 10 veninder til fødselsdag. Ved den lejlighed må jeg have gjort mig fortjent til titlen “Min veninde med de dårlige fødder”. Det startede med, at veninder fra mit – nu – gamle arbejde gav mig en fodbehandling i gave, det var jo sådan set meget dejligt(selvom man jo ikke kan lade være med at tænke, at de jo så må have lagt mærke til, man jo nok kunne trænge til en behandling…) Lige efter jeg havde åbnet gaven fra dem, åbner jeg gaven fra en anden veninde, som blandt andre ting indeholder — ta da fodcreme og fodbadesalt( så var jeg jo da officielt stemplet som min veninde med de dårlige fødder) For at det ikke skal være løgn fik jeg sidste år en vidunder fodfil i fødselsdagsgave af en helt anden veninde – så jeg har kapituleret og vedkendt mig mit tilnavn….

Nu har jeg imidlertid taget tyren ved hornene og efter at have læst med hos Julie, har jeg også investeret i ta da… BABY FEET og imødeser nu med spænding de spedalske fødder…(lover dog ikke fotodokumentation, det må Julie vist klare 🙂 )

20120802-064423.jpg

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Min veninde med de dårlige fødder…

  1. Lene siger:

    Så har jeg fået læst op herinde 🙂 tillykke til de unge mennesker og held og lykke med fodterapien 😉

Skriv et svar

