Oprydning

må der til ind imellem. Lørdag brugte hele familien på at få ryddet op i den øverste etage(læs: loftet) Der blev sorteret og smidt ud. Jeg synes, jeg gjorde det med hård hånd. Noter og kopier fra universitetet blev smidt ud, jeg tror ikke jeg får kigget i dem igen, når nu jeg ikke har gjort det de foregående 20 år. En del baby og børnetøj blev pakket til genbrug og kun det med allermest affektionsværdi blev pakket i plastbokse og stillet på loftet sammen med legoklodser, biotop og playmobil. Der kan det så stå, indtil der kommer små gæster.

Nu er jeg – næsten – klar til at tage hul på et nyt arbejdskapitel og møde en masse nye kollegaer i morgen.

20120812-220149.jpg

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

