Pausefisk

Så gik der lige er par måneder… Nyt job og alt for meget arbejde har lagt beslag på mig og min tid og har ikke levnet øjeblikke til at reflektere over min hverdag her på bloggen. En gang imellem har jeg overvejet at give den dødsstødet, men på den anden side kan jeg også godt lide at bruge bloggen som en slags ekstern harddisk til mit liv. Selvom jeg synes bloggen er rimelig tandløs og sandt for dyden ikke har mange læsere, så kan jeg jo genkalde begivenheder og stemninger, fordi jeg jo kender baggrunden for de forskellige billeder og indlæg, så derfor forsætter jeg måske lidt endnu…

Nyt job…. Det var 18 år siden jeg startede på en ny arbejdsplads, så jeg må tilstå det har været noget af en omvæltning at starte på et nyt job. Selvom jobfunktionen er den samme så før, betyder skiftet alligevel nye kollegaer, nye rutiner osv osv og det har faktisk været mere udfordrende end jeg havde regnet med. Dog har det også været lærerigt! Det har givet mig stof til eftertanke, at man jo starter helt på bar bund på et nyt job. Den status og goodwill, sociale kapital om man vil, man havde på sit gamle job, skal man jo pludselig til at oparbejde igen. Det burde jo ikke være noget chok, men oplevelsen af at være et helt blankt papir(sådan næsten 🙂 ) kom alligevel bag på mig.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

