Pakkekalenderpakning

20121130-080926.jpg

I år skal Storesøs have jeg-er-flyttet-hjemmefra pakkekalender. I weekende, hvor gavepapiret fløj om ørerne for at få kalenderen færdig, siger min mand til mig: Dine børn er godt nok heldige, at de har dig som mor…. Jeg tror ikke helt han var klar over, det nok er en af de bedste scorereplikker, man kan få i min alder 🙂

Om et par timer sætter vi kurs mod hovedstaden, hvor der skal være førjulehygge med den lille familie og den udvidede familie. Jeg glæder mig til at se dem alle, men mest min lille store pige…

Dette indlæg blev udgivet i December, Far mor og børn, Jul. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

