2. søndag i advent

Så blev det 2. søndag i advent og endelig fik jeg pyntet lidt op til jul. Det gjorde godt, kan jeg mærke, så har jeg plads til, at julestemningen kan snige sig ind på mig.

20121209-214859.jpg
Den næste arbejdsuge bliver hektisk med både aftenarbejde, arbejde udenbys og lange dage. Heldigvis har jeg en lørdagsforkælelse at se frem til, min søster og jeg er nemlig blevet enige om at besøge julemarkedet i Lübeck på lørdag. Så jeg regner med at julestemningen er helt i top efter det 🙂

Dette indlæg blev udgivet i December, Jul. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

