Glædelig jul

20121224-124614.jpg
Så har julefreden indfundet sig i det lille hjem. En moderlig kraftanstrengelse har betydet, at julen kan fejres på sædvanlig vis – endda rødkålen er hjemmelavet( jeg har dog snydt og lavet den for et par uger siden 😉 ) Jeg glæder mig til glade børn i aften og dovne juledage, familiebesøg, bøger, film og en tur i skoven.

Lige nu vil jeg overlade flæskestegen til manden og gå i kirke for at få sunget nogle af de gode gamle salmer. Hvis du har kigget forbi her, vil jeg ønske dig en rigtig glædelig jul.

Dette indlæg blev udgivet i December, Far mor og børn, Jul, Lykken er. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

