Rester

Nytårsaften 2012 vil ikke gå over i historien som den mest begivenhedsrige. Det er helt i orden med mig! Lille A er hentet hjem og det forlyder, at Storesøs også er kommet helskindet ind i 2013. Jeg vil bevillige mig selv en sidste aften i frihed og med kontrol over remoten(gemalen er taget på job….) vil jeg hellige mig første afsnit af Borgen og senere Uendelige verden og til sidst nogle flere sider i A Game of Thrones som jeg endelig har fået godt gang i og et glas flydende rester fra i aftes. Nytårsforsæt kan vi vist vente med til det bliver hverdag, ikke?

20130101-194605.jpg

Dette indlæg blev udgivet i Moi, Nytår. Bogmærk permalinket.

2 svar til Rester

  1. Ellen siger:

    Hej. Og godt nytår 🙂
    Jeg så dig ovre hos Lene (Underet) og blev nysgerrig efter at vide lidt mere om dig … har nu læst lidt tilbage og har haft en god oplevelse med din gode og velskrevne blog. Kunne se, at du har holdt tre måneders pause her i efteråret, men det var da godt, at du kom i gang igen.
    Det var første gang jeg var herovre, men ikke sidste.
    (Og så har du Balletglas. Og drikker Barolo. Man aner en fælles smag her 😉 )

    • Pollyanna siger:

      Godt nytår og tak for dine pæne ord, dem blev jeg rigtig glad for 🙂 Jeg får af og til blogblokering, har ofte svært ved at finde en balance mellem privat og tandløs! Min mand fyldte rundt i sommers og vin udvalget er derfor nok lidt højere kvalitet end det plejer at være og Baroloen var god 🙂

Skriv et svar

