I ❤ London

Min søster og jeg har besluttet vi skal på pigetur til London, så vi har inviteret mine to døtre og hendes ene datter til London i Påsken. Jeg glæder mig allerede. Vi har allesammen ønsker om noget vi gerne vil både med hensyn til sightseeing, shopping og teater. Storesøs har proklameret, hun vil bruge en hel dag i Camden, min niece har aldrig været i London, så der er sikkert meget hun gerne vil se og jeg tænker, at der er butikker alle 3 piger gerne vil besøge… Jeg vil gerne besøge Albert & Victoria Museum, Tate Britain og lidt bogshopping må der også gerne være tid til og så vil jeg bare generelt gerne indsnuse lidt London stemning og forhåbentlig møde foråret – det ville da være skønt der sidst i marts. Alt det er dejligt at drømme om på en lørdag i januar, hvor det er min tur til at være underdrejet af sygdom.

20130112-130954.jpg
Udsigt fra sygelejet – Pinex, lommeletter, bog fjernbetjening og cola inden for rækkevidde

Dette indlæg blev udgivet i Far mor og børn, Ferie, Udland. Bogmærk permalinket.

8 svar til I ❤ London

  1. Ellen siger:

    Åhhh, GLÆD jer – London er bare så dejlig en by – har været der … jahh … 20? gange. Mange, i hvert fald, og man bliver aldrig færdig, for der vil altid være noget, man ikke har set før. Tate Britain kan man tilbringe rigtig mange timer i og London Eye kan anbefales – det giver det store overblik 🙂

  2. Pollyanna siger:

    Det er lige præcist sådan jeg også har det med London, der er altid noget man ikke har set før eller har lyst til at se igen. Lige nu er det store spørgsmål, hvad vi skal se i teateret.

  3. Lene siger:

    Så starter drømmen igen. Vi kom jo aldrig til London med vores børn, Sterling snuppede vores billetter 😉 Jeg må til London, har ikke været der siden 1976, hvor jeg arbejdede i Oxford. Jeg vil nyde at høre om jeres tur og forhåbentlig finde tid til at gøre det efter.

    • Lene siger:

      Og god bedring, din stakkel, håber du snart er rask

    • Pollyanna siger:

      Surt med de billetter, jeg kan godt huske I stod med håret i
      postkassen 😦 Men I må da afsted! London er jo bare så skøn en by
      og specielt da om foråret. Man får lige den der påmindelse om, at
      lige om lidt er der også påskeliljer og fuglefløjt i Danmark 🙂 Og
      tak for bedring, det går den rigtige vej.

  4. Stegemüller siger:

    God tur! Jeg har kun været i London en gang, men jeg nød det meget. Der er så meget at se på og opleve. Jeg var der kun en uge men kunne have brugt en hel måned. Specielt synes jeg, at de er meget dygtige til at lave interaktion på museerne, der kunne vi danskere virkelig lære noget.

  5. Pollyanna siger:

    Tak! Det er også min oplevelse på bla Natural History Museum og Imperial War Museum begge absolut også anbefalelsesværdige for både børn og unge.

Skriv et svar

