Hvis du ser en krokodille

Jeg kan huske denne sang fra min barndom. Jeg havde dog aldrig drømt om den kunne bunde i virkelige begivenheder, selvom der er byttet rundt på badekarret og cykelskuret….

Hvis du ser en krokodille i dit badekar,
skal du ikke blive bange, for den er så rar,
hvis du gi’r den en kop kaffe og en go’ cigar.

Hvis der sidder en gorilla i dit cykelskur,
skal du bare ta’ det roligt, den bli’r ikke sur,
hvis den får et par bananer og en cykeltur.

Hvis der ligger en løve på dit skrivebord,
skal du ikke løbe ud og si’ det til din mor,
hvis du klapper den på ryggen, gør den ikke spor

Dette indlæg blev udgivet i Der var engang. Bogmærk permalinket.

2 svar til Hvis du ser en krokodille

  1. Ellen siger:

    Jeg ville nok kigge en ekstra gang, hvis jeg fandt en selv nok så lille krokodille … men kaffen havde nok været en god ide til staklen, som jo må være frosset ihjel.

  2. Pollyanna siger:

    😉 ville jeg godt nok også. Min svoger fandt engang en militær befalingsmand sovende i sit bryggers, det var vist noget noget nær lige så chokerende som at finde en krokodille 🙂

Skriv et svar

