Weekend

Der er fløjtet af til weekend og jeg trænger. Jeg trænger til at putte mig i sofaen med en god bog, men lige i denne weekend ser bunken af læsestof lidt anderledes ud. Der er nok at tage af, så det er bare om at komme i gang. Men først er det fredag. Fredag alene hjemme, men det er helt fint med mig – jeg er helt tilpas i mit eget selskab.

20130118-162308.jpg

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

4 svar til Weekend

  1. Stegemüller siger:

    Nyd din fredag aften med det læsestof, der nu er til dig.

    Jeg har lige læst dine 100 og ville egentlig gerne kommentere på dem, men det kan man ikke. Er det med vilje?

    • Pollyanna siger:

      Tak. Jeg havde store planer om at være flittig, men jeg tror jeg må vente med at tage tørnen til i morgen. Jeg og andre er vist bedst tjent med jeg er lidt skarp i pæren når jeg læser lige disse sider.

      Jeg må blive dig svar skyldig mht kommentarfunktionen på mine 100, tror de er fra 2006 og jeg har ikke rodet med teknikken der i lang tid. Men du må da gerne kommentere her 🙂

  2. Ellen siger:

    God weekend til dig.
    Jeg har også altid nydt mit eget selskab – i begrænsede mængder, for jeg ville ikke ønske mig at være alene 😉

  3. Pollyanna siger:

    God weekend i Sverige. 😊Min mand har altid haft skiftende arbejdstider, så jeg er vant til at være selv ind imellem. Nu nyder jeg det, men da børnene var små kunne det godt være hårdt at stå med det hele selv om aftenen.

Skriv et svar

