Vinterferie

20130208-215206.jpg

Jeg har vinterferie – eller rettere jeg har undervisningsfri, for ren ferie bliver det altså ikke. Jeg har 4 klassesæt der skal rettes, mindst et undervisningsforløb jeg skal have klar og diverse hængepartier, der skal klares. Det har været en hektisk periode siden jul, så jeg føler mig noget udmattet a la tulipanerne i vasen…. Derfor har jeg bevilliget mig selv weekendfri sammen med tidligere kollegaer, nu gode veninder. Åh jeg glæder mig.

Billede | Dette indlæg blev udgivet i Ferie, Moi, Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Vinterferie

  1. Stegemüller siger:

    Ja de tulipaner ser da godt nok lidt trætte ud. Håber, du får ladet lidt op her i vinterferien.

Skriv et svar

