Spring is coming

Mandag er hjemmearbejdsdag og frikvarter med Game of Thrones. Det kan godt være Game of Thrones ikke er finkultur, men jeg er godt underholdt! game-of-thrones-season-3-littlefinger

Jeg læste i en anmeldeelse i Politiken at Game of Thrones ikke er finkulturel og at de finkulturelle hellere ser Mad Men og Sopranos. Jeg bliver altid så provokeret over den slags udtalelser, specielt når de ikke begrundes. Dybest set tror jeg den slags udtalelser altid pirrer ved min akademiske mindreværdsfølelse: selvom jeg har en akademisk uddannelse, er der helt åbenlyst noget jeg ikke har fattet med min ikke-akademiske og ikke-elitære baggrund.

kit-harington-interview-game-of-thrones-season-3

Nå men jeg står altså ved, at jeg er ret vild med og rigtig godt underholdt af Game of Thrones! Basta!

Dette indlæg blev udgivet i Film, Moi. Bogmærk permalinket.

Et svar til Spring is coming

  1. Ellen siger:

    Jeg har det præcis lige sådan! Der er ingen, som i a.b.s.o.l.u.t. ingen som helst, der skal komme og fortælle mig, hvad der er den rigtige og den forkerte mening eller hvad der er ‘god’ kultur og ‘dårlig’ ditto!

Skriv et svar

