Memory Lane

Den forløbne weekend er tilbragt i noget så mærkeligt som en svensk hytte i det yderste Vestjylland.

20130531-131403.jpg
5 veninder fra dengang, vi var på vej ud i verden har gjort det til en tradition at mødes og vende verden – denne gang også for at mindes den 6. som sidste år døde alt for tidligt.
Vores møder får altid efterfølgende sat mig i det tænksomme hjørne, der er jeg også i dag.

Dette indlæg blev udgivet i Moi, venner. Bogmærk permalinket.

4 svar til Memory Lane

  1. Stegemüller siger:

    Et smukt hus!

    Det er godt at være i det tænksomme hjørne – det har man nogle gange behov for. Tænk godt!

  2. Pollyanna siger:

    Tak, Hanne. Jeg prøver at tænke godt, men kan godt overvældes af negative tankecirkler, det prøver jeg at arbejde med…

  3. Lene siger:

    Det må være dejligt at have et sådan tæt venindenetværk. Jeg kan godt forstå, at jeres venindes død har sat tanker i gang.
    Jeg har ikke veninder, men jeg har gode kolleger, skønne søstre og svigerinder (en hel sværm) , sammen med min mand har jeg gode vennepar og så mødes jeg med mine elevkammerater en gang om året, men indimellem savner jeg at have en veninde 😉

Skriv et svar

