18 till I die

I går aftes føltes det i hvert fald som om jeg var 18 (eller måske lidt til) igen. Jeg lod andre tage sig af fliselægningen på terrassen og tog sammen med en veninde fra gymnasietiden til koncert med Bryan Adams. Det var bare sådan en god oplevelse og noget rigtig godt musik!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til 18 till I die

  1. Lene siger:

    Skreg og hvinede I så også 😉 Dejligt med en aften fri fra fliselægningen

    • Pollyanna siger:

      Vi både skreg, hvinede, headbangede og smed håndtegn til Bryan og Co 🙂 Der var dog nogen, der hvinede en hel del mere, men jeg skulle køre et par timer hjem igen og det lagde nok også lidt en dæmper på min løssluppenhed 🙂

  2. Ellen siger:

    Han er altså også bare god! Og man skal slappe af en gang imellem 🙂

    • Pollyanna siger:

      Det skal man i hvert fald og heldigvis har det aldrig været meningen, at jeg skulle lægge terrassen, det har vi fået andre kompetente folk til 🙂

Skriv et svar

