Søndagsudsigten

Søndagsudsigten foregik fra vandret position. Efter jeg blev opereret for galdesten for et par år siden og pga komplikationer skulle afholde mig fra at drikke alkohol i et halvt år, tåler jeg alkohol dårligt. Det havde jeg åbenbart glemt i lørdags……

Festen gik godt. Det var sjovt at se alle de gamle klassekammerater igen, men også tankevækkende at opleve, hvordan man ryger tilbage i de gamle roller igen. Det oplevede jeg også, da jeg var til jubilæum med min gamle folkeskoleklasse. Faktisk tror jeg ikke så meget det er os selv, der sætter os selv tilbage i gamle roller, men mere de andres forventninger til os, der får os placeret der. Egentligt et ret fascinerende fænomen, som siger en hel masse om, hvad identitet er og hvordan den skabes.

Nå men søndagen på langs har betydet, der skal arbejdes igennem mandag, så jeg er løbet.

20130624-075337.jpg

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Søndagsudsigten

  1. Ellen siger:

    Ej, jeg bliver helt misundelig … men ikke på dine tømmermænd 😉
    Det må bare være så sjovt at se dem igen efter så mange år – også selv om du så nogle af dem for 14 år siden.

Skriv et svar

