Hov

Hov, så gik der lige en rum stykke tid her med radiotavshed. Jeg har holdt ferie! Jeg har ikke været under sydlige himmelstrøg eller andre eksotiske steder. Jeg har været lige her i dejligt vejr. Og helt ærligt, så er der ikke meget der slår sommer i Danmark, når den viser sig fra sin mest charmerende side.

Nu holder jeg lidt arbejdsferie et par uger endnu, så jeg håber vejret stadig vil være ferievejr.
IMG_2566

Dette indlæg blev udgivet i Ferie. Bogmærk permalinket.

4 svar til Hov

  1. Stegemüller siger:

    Velkommen tilbage.

    Det er nemlig rigtigt: der er ingenting, der slår den danske sommer, når den viser sig fra sin bedste side, som den har gjort det i år. Jeg elsker sol og varme, men selv jeg synes efterhånden, at vi trænger til en ordentlig regnbyge, der kan vaske alt det lumre væk.

  2. Lene siger:

    Og det er kun de, der holdt ferie først, der kan berette om en ferie i kulde og blæst 😉 Det ha været en skøn sommer

Skriv et svar

