Keep calm and celebrate

 

Når livet leves, glemmer jeg ofte at tage billeder. Således fik jeg ikke taget et eneste billede i går, hvor jeg fyldte et halvt århundrede. Det må du tage som et udtryk for, at jeg havde travlt med at have fødselsdag. Jeg havde en rigtig hyggelig dag med den tilstedeværende del af familien og med gode veninder som kiggede forbi til et surprise visit 🙂
IMG_2567

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Keep calm and celebrate

  1. Ellen siger:

    Tillykke med den næstrundeste af alle fødselsdagene. Måtte du nå at runde den rundeste også 🙂

    • Pollyanna siger:

      Tak, tak. Umiddelbart har jeg ikke noget imod at blive 100, hvis jeg kan blive det sammen med dem jeg holder af og har det godt og er ved mine fulde fem 🙂

  2. Stegemüller siger:

    Tillykke med den runde fødselsdag, det er jo trods alt et stort hjørne at runde. Jeg runder selv det samme hjørne i oktober, og ved ikke helt, hvordan jeg skal håndtere det.

Skriv et svar

