Sidste feriedag og festforberedelser

Så er det sidste feriedag i denne omgang. Den sidste uge har jeg godt nok arbejdet lidt hjemmefra, men mandag morgen skal jeg møde ind på jobbet. Det bliver spændende. I år skal den fusion min arbejdsplads har været midt i de sidste par år føres ud i livet rent fysisk. Det betyder, der bliver dobbelt så mange elever og dobbelt så mange kollegaer(og ledelse) og nye bygninger at forholde sig til. Jeg håber det bliver godt, men er meget spændt.

I mellemtiden laver jeg festforberedelser. Lørdag fejrer jeg min runde fødselsdag med kvinderne i mit liv(eller rettere nogen af dem, da ferieplaner mm har resulteret i at der er nogen, jeg må undvære) Vi bliver 15 og det er nok et meget godt antal, der er til at overskue.

Jeg har allieret mig med en restaurant som leverer forret og hovedret. Desserter har jeg selv lavet, blandt andet har jeg lige lavet en bryllupskage forklædt som fødselsdagskage, jeg håber den bliver god 🙂

20130809-123212.jpg
En kage i ovnen

20130809-123323.jpg
Kagen er delt i tre. første lag var chokoladeganashe. Det andet lag creme er med hindbær og hvid chokolade!

20130809-123451.jpg
Bord dæk dig! Festbord klar til opdækning for familien i lørdags.

Dette indlæg blev udgivet i fødselsdag, Ferie, Fest og ballade, I køkkenet, Moi. Bogmærk permalinket.

2 svar til Sidste feriedag og festforberedelser

  1. Stegemüller siger:

    Det lyder som en rigtig god idé at invitere alle kvinderne i dit liv, du inspirerer mig til at gøre noget lignende, når jeg om et par måneder også fylder rundt (50).

    Hav en god start på jobbet på mandag. Det skal nok blive godt.

    • Pollyanna siger:

      Da jeg fyldte 40 holdt jeg stor fest, men jeg kunne bare mærke, at det ikke var det jeg skulle denne gang. Jeg håber vi får det festligt og hyggeligt 🙂

Skriv et svar

