Min lørdag

Kærlighed
Fest
Snak
Sange
Venskab
Glæde
Familie
God mad
Gamle venner
Desserter
Drinks
Kage

Jeg har haft den bedste 50 års fødselsdags fejring. Den skal lige bundfælde sig, men hvor er jeg glad og privilegeret med alle de skønne kvinder jeg har i mit liv. Og en dejlig mand og svigersøn, der servicerede os.

20130811-143917.jpg

20130811-143934.jpg

20130811-143945.jpg

Dette indlæg blev udgivet i fødselsdag, Fest og ballade, Moi, venner. Bogmærk permalinket.

4 svar til Min lørdag

  1. Lene siger:

    Et forsinket men hjertelig tillykke med fødselsdagen, det lyder som en dejlig fest. Det er skønt at det man håber på, når man invitere til fest, også lykkedes, så man føler sig rig på nærvær og samvær 🙂

  2. Stegemüller siger:

    Også fra mig et forsinket tillykke med fødselsdagen. Jeg runder selv de 50 i år, og tænker på, hvordan jeg skal fejre det., for det er trods alt et skarpt hjørne.

    • Pollyanna siger:

      Tak, Hanne 🙂 Jeg har haft mange overvejelser, men som jeg sagde til alle kvinderne, det blev sådan her, fordi det var lige sådan det skulle være med lige præcis dem 🙂

Skriv et svar

