Juletyvstart

20131124-144718.jpg

I dag har jeg været til blomsterbindingsinspirationskursus hos en lokal blomsterhandler, som laver flotte dekorationer efter min smag. Det var inspirerende og jeg hjembragte 2 dekorationer samt en dekoration til kirkegården fra egen hånd. Jeg fik også lidt tekniske tips, som kan bruges når jeg laver de sidste dekorationer, det gør jeg altid først lige inden jul.

Dette indlæg blev udgivet i Jul, Kreativ?, Moi. Bogmærk permalinket.

6 svar til Juletyvstart

  1. Ellen siger:

    Ups – jeg ser først nu, at du er returneret til blogland, men jeg har fået læst dig op 🙂
    Lidt synd, at du er sådan en arbejdsnarkoman. Siger en, der aldrig har haft det problem, men er gift med en, der har været.
    Jeg har altid haft den holdning, at lønnen og arbejdsindsatsen skal svare til hinanden, og er det ikke sådan, har jeg haft det fint med at arbejde det, jeg ‘skulle’. Dermed ikke sagt, at jeg ikke kunne give den en skalle, når det var nødvendigt, men det skulle ikke være noget konstant.
    Dine dekorationer ser rigtig fine ud – det er en god ide at få nogle professionelle fif.

    • Pollyanna siger:

      Ja, jeg er ikke nogen særlig trofast sjæl i blogland, men lige nu er jeg her 🙂 Det er nu ikke fordi, jeg synes, jeg er en arbejdsnarkoman, men når man har et cyklisk job som mit, kan opgaverne jo ikke udskydes og når arbejdsgiveren har en interesse i at fylde flere opgaver på, har vi problemet. Og tak for rosen til dekorationerne. Når jeg ser i blogland, hvordan andre dekorerer til jul, må jeg jo nok erkende min jul er meget traditionel…

  2. Stegemüller siger:

    Jul skal da være traditionel, ellers er det – efter min smag – ikke en rigtig jul. Der SKAL være nisser, julekrybbe og adventskrans,

    Det er da nogle superflotte dekorationer, du har fået lavet.

  3. Lene siger:

    En skønne dag skal jeg finde sådan et inspirationssted, jeg ender med lys og så kun en enkelt dekoration 🙂 Og så får jeg dine indlæg i blokke på min reader. Så i dag var det her indlæg plus det forrige. Det har jeg enkelte blogs det sker for, underligt, men dejligt at høre nyt fra dig 🙂

  4. Pollyanna siger:

    Dejligt der er nogen der gider høre nyt 😉
    Jeg er også ret tilfreds med mig selv over, at jeg gjorde noget for mig selv 🙂 Jeg spurgte simpelthen bare i en lokal blomsterbiks, jeg synes nemlig hun laver ret flotte dekorationer. Mon ikke også blomsterhandlere holder sådanne arrangementer, hvor du bor?

Skriv et svar

