Godnat

Jeg har lige sat foreløbigt punktum i de sidste problemformuleringer, i morgen vil jeg så gennemgå dem med min kollega, så vi sikrer os, vi begge kan stå inde for dem. Arbejdet er travlt i tiden – næste fredag skydes den store opgaveskrivning i gang, det betyder samtidig, at jeg får et lille pusterum. Det glæder jeg mig rigtig meget til. De sidste mange år har december været fyldt op af eksaminer, så jeg glæder mig til en december, der er i et lidt lavere gear.

Allerede på lørdag er det den 1. december og inden da, skal jeg have pakket Lille A.s pakkekalendergaver ind. Normalt vil hun helst have adventsgaver, men i år har hun bekendtgjort, det måske var smart at ønske sig “flytte-hjemmefra-ting” af nissen. Så det har nissen sat i værk 😉

Trevifontænen fra efterårets studietur til Rom

Trevifontænen fra efterårets studietur til Rom

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Godnat

  1. Lene siger:

    Har jeg mon sovet i timen? Eller hvilken uddannelse er det du er i gang med eller er det gymnasieelevers opgaveskrivning, du taler om? 🙂 For det der med pusterum og stor opgaveskrivning kan jeg ikke få til at hænge sammen 🙂

    • Pollyanna siger:

      I det mindste havde du så sovet Lene 😉 Nej, det er ikke min opgave, det er eleverne. Mens de skriver, skal de jo ikke undervises, dvs jeg får en lidt fredelig december. Denne skæve arbejdsbelastning er blandt andet det der kræver laaaaange dage i andre perioder.

  2. Stegemüller siger:

    Jeg er også i tvivl om, hvilken uddannelse, du taler om. Det kan selvfølgelig være, at jeg også har sovet i timen.

    Det er fornuftigt at din datter, at hun ønsker sig ting til sit nye hjem. Der skal jo rigtig meget til, når man flytter hjemmefra. Da jeg var ung samlede jeg også på udstyr. Jeg var rigtig glad for at have et godt afsæt, der den store dag kom, hvor jeg skulle flytte.

    • Pollyanna siger:

      Nej, du har heller ikke sovet 🙂 Det er mine elever, der skal skrive opgave, men mig og kollegaer, der skal formulere problemformuleringerne på baggrund af deres studier/forberedelse til opgaven(in a perfect World 😉 )

Skriv et svar

