Wonderful, Wonderful Copenhagen

Når jeg sidder i København, kan jeg blive lidt tudefjæs over vi ikke bor her mere. Vores liv ville nok have været helt anderledes, hvis vi var blevet. Det er ikke fordi jeg fortryder vi flyttede til Jylland, men når jeg er i København, bliver jeg opmærksom på alle de mennesker jeg savner.

20131207-120621.jpg
I går aftes havde jeg selv en middagsaftale, mens resten af familien plejede deres egne aftaler og gøremål. Efter en rigtig hyggelig aften gik jeg mod Amager over Kgs Nytorv forbi HC Andersen i snevejr – det var lige til at komme i julestemning af. 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

6 svar til Wonderful, Wonderful Copenhagen

  1. Stegemüller siger:

    København er en skøn by, og jeg flytter aldrig herfra. Jeg elsker min by, fordi den er en metropol men alligevel overskuelig.

  2. Pollyanna siger:

    Jeg elsker også København og forbinder jo i høj grad byen med mine ungdomsår og de står jo som regel altid i et lyst skær 😉

  3. Ellen siger:

    Ih altså – lige pludselig fyrer du indlæg af som jeg ved ikke hvad 🙂 Nu har jeg læst dem alle …
    Hende Bodil er vist kommet på tværs af rigtig mange planer, men det kan vel næppe heller undgås, når hun er så længe om at forføje sig igen.
    Du ligner en teenagemor, som du ligger der med din førstefødte – dejligt billede. Selv om det i morgen er 37 år siden, jeg fik min datter, husker jeg hvert minut af hele hospitalsopholdet, som var det i går.
    Dine reflektioner i Rom fik mig til at tænke på, at jeg også troede, jeg var ekstrovert, indtil en test afslørede det modsatte, hvilket kom noget bag på mig. Men hvis det er en skala fra 100-0-100 fra ekstremt E til ekstremt I, ligger jeg kun på omkring 10 på introvertsiden. Det kunne måske være lidt det samme for dig?

  4. Lene siger:

    Dine indlæg afslører sig først flere dage efter på min reader, det samme gør sig gældende med to andre blogge, det er møgirriterende 😉 Du kom til København alligevel på trods af Bodil. Jeg kommer til København i weekenden bl.a pga. Bodil, min søster 🙂 Vi skal holde familiekomsammen og høre hendes kor give julekoncert og bedst af alt, jeg skal se mine børn 🙂

    • Pollyanna siger:

      Hmmm – mærkeligt. Jeg kan ikke kommentere på din blog fra min iPad, det er også irriterende, for jeg får ikke kommenteret så meget som jeg gerne vil! God tur til København. Det er så hyggeligt at besøge sine børn, nu de har fået deres eget synes jeg 🙂

Skriv et svar

