Good King Wenceslas

Jeg tror, at jeg første gang hørte denne engelske julesang, da jeg i slut firserne underviste på aftenskole i København. jeg havde brug for noget juleunderholdning og købte en LP med The Merry Christmas Carol Singers og denne var en af sangenee på pladen. En sang om julens budskab om at gøre noget for andre.

Dette indlæg blev udgivet i December, Der var engang, Jul. Bogmærk permalinket.

2 svar til Good King Wenceslas

  1. Lene siger:

    Titlen og melodien kendte jeg, men teksten havde jeg aldrig tænkt over før nu, tak 🙂

  2. Pollyanna siger:

    Selv tak😀

Skriv et svar

