Julen har bragt velsignet bud

Så er det dagen og mine intentioner om en julesang på bloggen hver dag forsvandt i takt med at det udeboende barn kom hjem sammen med den ene svigerdreng og generel juleklargøring. Nu er der til gengæld heller ikke ret mange flere husmoderlige pligter, der skal klares før jeg kan hengive mig i en tilstand af nydning og samvær med de tre + en hund jeg elsker allerhøjst i hele verden.

Juleblodtrykket er holdt på et fornuftigt leje i år, jeg har kunnet mærke, at det har været en rolig december sammenlignet med tidligere år, det har været dejligt. Dog nåede jeg at mærke julepanikken et øjeblik for lidt siden, da jeg pludselig ikke kunne huske, hvor jeg havde lagt GAVEN til hver af pigerne…. heldigvis blev de hurtigt lokaliseret og mit juleblodtryk normaliseret 🙂

Har du ligesom mig været på forkant med det hele, kan du her forlyste dig med en lille juleleg, jeg har kreeret i embeds medfør sammen med din familie i den søde ventetid, mens anden er i ovnen. I mens I gør det, kan I lytte til den sang, der altid har betydet jul for mig.

Glædelig jul og tak fordi du kiggede forbi!

Dette indlæg blev udgivet i Jul. Bogmærk permalinket.

4 svar til Julen har bragt velsignet bud

  1. Lene siger:

    Og lidt forsinket med ikke desto mindre velment ønskes du og din familie en glædelig jul. Jeg vil nu muntre mig lidt med din leg og høre din musik, tak for decembersangene 🙂

  2. Stegemüller siger:

    “Julen har bragt…” er min favoritjulesalme, desværre bliver den ikke brugt så tit, da melodien er lidt svær. Men det er jo en ond cirkel, for så får man den aldrig rigtig ind under huden. Lidt forsinket er jeg også med min julehilsen, den er dog ikke mindre velment af den grund.

    • Pollyanna siger:

      Selv tak, Hanne. Julen har bragt var heldigvis blandt salmerne, da jeg var i kirke om eftermiddagen. Jeg har altid syntes den var nemmere at synge end f.eks. Glade jul.

Skriv et svar

