Velkommen 2014

Forhåbentlig bliver starten på 2014 ikke symptomatisk for resten af året: Jeg gik ind i 2014 med et brandsår på armen (fra 2. Juledag), en knæskade efter spinning (4. Juledag) og et hul i tanden, jeg fik lavet den 2. januar(goodbye 1000 kr). Det gode er at min fysiske tilstand passede godt til mit humør – lige så meget jeg elsker julen og juledagene – lige så lidt bryder jeg mig om nytårsaften. Heldigvis fik vi besøg fra København af en af min mands gamle venner, så han kunne kompensere min stakkels mand lidt for mit kedelige selskab. Jeg er stadig halvvejs invalid og er noget spændt på, hvordan jeg skal klare jobbet på mandag, da afstandene er store og der skal gås en del.

I modsætning til sidste år vil jeg ikke lave nogen nytårsforsæt. I et anfald af overmod lovede jeg mig selv og alverden(aka Internettet), at jeg ville læse 12 klassikere – jeg fik ikke læst en eneste af dem – så meget for nytårsfortsæt. Så for en gangs skyld tror jeg, at jeg vil undlade fortsættene – så kan man jo nærmest kun blive glædeligt overrasket ved udgangen af 2014.

20140104-191420.jpg
Julepynten er pakket væk, men lanternen får lov til at stå og sprede lidt lys i selskab med pinjekogler fra Italien og Frankrig og de gamle eksemplarer af I julelampens skær, jeg ikke har fået sat på loftet endnu.

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

6 svar til Velkommen 2014

  1. Lene siger:

    Øv hvor træls, god bedring, jeg krydser fingre for at 2014 ikke bliver som starten 🙂

  2. Ellen siger:

    Nåmmen det kan da vist kun gå fremad … God bedring din stakkel!
    Nytårsforsætter har jeg bevidst aldrig gjort i. Det er at bede om nederlag, og det er der ingen grund til 😉

  3. Stegemüller siger:

    Tænk jeg bryder mig heller ikke om nytårsaften, og fejrer den ikke. Jeg synes faktisk, at der starter et nyt år hver dag. Jeg bryder mig ikke om, at nytårsaften skal være årets vildeste fest mv. Jeg elsker derimod julen med alle dens traditioner.

Skriv et svar

