Sport ER farligt

Mellem jul og nytår tog jeg til spinning. Jeg har gået en del til spinning med varierende hyppighed, på det seneste – ikke så hyppigt. Måske var det grunden til at der skete en skade på mit knæ. Det skete ikke pludseligt mens jeg sad på cyklen, men begyndte da jeg var kommet hjem fra timen. Og hold da op det har været irriterende. Siden 5. juledag har jeg humpet rundt og forsøgt at holde benet i så meget ro som muligt(lidt besværligt, når der er store afstande på arbejde…) Jeg har måttet tage bilen på arbejde i stedet for cyklen og jeg har selvsagt ikke været til spinning siden. I morges stod jeg dog ud af sengen og huskede først mit dårlige knæ, da jeg kom ud i køkkenet og fik ondt – det tager jeg som et godt tegn. I morgen har jeg en tid hos en ortopæd og jeg håber han/hun kan fortælle mig at det har været en skade, der er helet eller på vej til det.

I sidste uge var jeg på barselsbesøg hos tidligere kollega. Jeg havde strikket et babytæppe(i sommers i hedebølge på terrassen!) og en lille Baby Bella trøje og en djævlehue. Derudover har jeg også fået færdiggjort en Baby Bella trøje, Lille A. skulle give væk.

Jeg har store planer om at ville strikke noget mere og har netop købt det nye Isager hæfte og har som så mange andre forelsket mig i Kashmir cardigan, så lige nu er jeg i tænkeboks med hensyn til farvesammensætningen.

20140116-090835.jpg

Billede | Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Sport ER farligt

  1. Ellen siger:

    Hvor er det sødt, det babytøj! Hvilket babytæppe strikkede du? Er det det, man kan se under trøjen?
    Hvor er det herligt med en medstrikker – jeg synes ikke, vi er overvældende mange 🙂
    Pøjpøj med knæets bedring 🙂

  2. Pollyanna siger:

    Tak, tænk jeg synes bare der er så mange strikkeblogs 😀 Mønsteret fandt jeg i Drops mønsterbibliotek her http://www.garnstudio.com/lang/dk/structures.php?id=2&sort=dateasc, det var godt at strikke til en lydbog, men jeg pillede op nogle gange, da enhver fejl eller fejltælling kunne ses.

Skriv et svar

