Næsten weekend

Her ved udgangen af uge 4 er jeg også på 4. uge noget begrænset i mine fysiske aktiviteter – stadig på grund af knæskaden fra mellemjulen…. Jeg er ved at være godt træt af tingenes tilstand. Jeg begrænser aktivitet med benet så meget jeg kan, men der er store afstande på mit arbejde, så jeg får alligevel tilbagelagt nogle (kilo?)meter hver dag. Jeg har først været hos min egen læge, så blev jeg sendt til ortopæderne, hvor konklusionen var, at problemet var en slags løberknæ. Ifølge lægen måtte jeg godt begynde at cykle igen, hvilket jeg dog slet ikke nåede inden skaden brød op igen og nærmest blev værre end før…. Nu har jeg bestilt tid hos en fysioterapeut, så håber jeg godt nok, hun kan gøre et eller andet.

Billedet er fra sidste uges loppejagt. Jeg mangler slet ikke lysestager, men kuglestagerne af messing kunne jeg bare ikke stå for. Jeg har ikke besluttet endnu, om de skal pakkes i julekassen sammen med de røde kuglestager eller om de må stå fremme hele året.
20140124-102323.jpg
Nå, arbejdet kalder jeg må i omdrejninger. Hav en god fredag!

Billede | Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

5 svar til Næsten weekend

  1. Ellen siger:

    Det er noget hø med dit knæ. Jeg håber for dig, at fys’en kan gøre noget godt for dig.
    Jeg vil mene, at messingkuglestagerne er egnede til helårsbrug 🙂

  2. Lene siger:

    Enig med Ellen, de lysestager kan sagtens være helårsstager 🙂 Jeg håber godt nok at fysioterapeuten kan hjælpe dig. Smerter og nedsat funktion påvirker alt, ens humør, resten af ens krops sov. God bedring

Skriv et svar

