Plus på kontoen

I sidste uge tog jeg en hurtig tur til København helt for mig selv. Storesøs var alene hjemme, mens svigerdrengen fristede tilværelsen i de franske alper. Vi havde et par hyggelige dag i deres lille lejlighed, spiste running sushi og havde besøg af “kusinen” til frokost. Udover besøget hos Storesøs, havde jeg også aftalt at mødes med studieveninderne og vi havde en rigtig hyggelig eftermiddag og aften. Til sidst mødtes jeg med en anden gammel veninde, som jeg ikke havde set siden min fødselsdag i sommers. Alt dette var noget der fyldte godt op på min indre velværekonto.

Lige nu har jeg vinterferie, og selv om noget af den skal bruges til arbejde, har jeg besluttet, at den også skal bruges til at få balance på min indre velværekonto og altså lave noget af det jeg gerne vil eller bør lave til hverdag, men som ofte bliver tilsidesat pga manglende tid. Derfor byder dagen i dag på
En aftale hos optikeren ( jeg tror tiden er ved at være moden til fuldtidsbrille!!!!!)
En lille osetur i naboby
En eftermiddag og aften i selskab med 3 tidligere kollegaer, hvor vi skal vende verden og livet. Nu vi ikke arbejder sammen mere har vi fundet ud af, at vi har behov for at mødes og det gør vi så med jævne mellemrum.

Sidst men ikke mindst, en tur i fitness centeret – jeg bøvler stadig med mit knæ og skal lave øvelser….

Det bliver vist en dag med potentiale for plus på kontoen.

20140210-080033.jpg
Jeg strikker Kashmir fra The Map Collection med garn fra Garnudsalg

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Plus på kontoen

  1. Ellen siger:

    Det er så vigtigt at huske sig selv, så god fornøjelse med selvforkælelsesugen.
    Det med forhenværende kolleger kender jeg godt 🙂
    Måtte lige google Kashmir – hvor er den FLOT! Man blev lige inspireret her …

  2. Jeg har læst lidt med i den sidste tid og om de 100 ting. Slægtsforskning er også en af mine mange interesser.
    Det er vigtigt at have plus på kontoen, så der er lidt at tage af, når livet kræver lidt ekstra. Forkælelse og velvære er gode ting at fylde en ferie med, og så håber jeg du får styr på det knæ.

    • Pollyanna siger:

      Heldigvis er knæet blevet meget bedre (tør jeg sige helt ok?). Slægtsforskning er en sjov hobby, den ligger dog lidt brak hos mig i tiden, men jeg håber, jeg kan finde gejsten igen, for det morede mig faktisk rigtig meget.

Skriv et svar

