Det lakker mod enden

Svigersønnen har forstået princippet bag Valentine's Day bedre end sin svigerfar, kan jeg konstatere!

Svigersønnen har forstået princippet bag Valentine’s Day bedre end sin svigerfar, kan jeg konstatere!

“Nu lakker det mod enden”, sagde maleren, da han smed fernis ned af ryggen. Min vinterferie lakker også mod enden. Den har været for kort, synes jeg, som ferier jo ofte er. Heldigvis har jeg fået fyldt godt op på velværekontoen, så jeg har noget at stå i mod med, når arbejdet kalder mandag morgen. Heldigvis synes jeg mit knæ er meget i bedring, jeg har faktisk ikke rigtig haft smerter i det hele ferien, så jeg satser på at dagene som morgenbillist er ovre for denne gang og at jeg igen kan transpotere mig selv på jernhesten.

Nå men, den gode afslappende vinterferie betyder også at søndag er arbejdsdag for mig, så jeg må i gang!

Dette indlæg blev udgivet i Ferie. Bogmærk permalinket.

4 svar til Det lakker mod enden

  1. Stegemüller siger:

    Du har ret i, at alle ferier principielt er for korte! Det er godt, at du har fået fyldt op på velværekontoen.

  2. Ellen siger:

    Svigersøn må tage en alvorlig snak med svigerfar 😉
    En uges ferie vil aldrig være nok, men er trods alt bedre end ingenting.

  3. Lene siger:

    Her fejres Valentinsdag overhovedet ikke 😉 Min ferie venter forude i marts, det bliver godt 🙂

  4. Pollyanna siger:

    Tak for jeres kommentarer 🙂 Jeg er bange for svigerfar ikke vil være lydhør! Egentlig tror jeg også min holdning er, at Valentines dag nok er mest til glæde for detailhandlen. Forhåbentlig får vi alle kærlighedserklæringer året rundt og ikke nødvendigvis af fysisk beskaffenhed 🙂

Skriv et svar

