Rapport fra sottesengen

Jeg er blevet ramt af nemesis! Tidligt denne uge stod jeg overmodigt og underholdt ung kollega med det faktum, at jeg slet ikke havde været syg i dette skoleår – faktisk ikke engang en gemen forkølelse havde jeg været ramt af. Da jeg efterfølgende satte mig ind på mit kontor, kunne jeg pludselig mærke den der ømhed i led og muskler, man altid har ved influenza og ganske rigtig dagen efter havde jeg det skidt og onsdag måtte jeg kapitulere og holde sengen. Faktisk var jeg slet ikke rigtig ude af min seng fra onsdag til fredag! Nu begynder jeg så småt at have det bedre, er nogenlunde feberfri med stadig træt og meget hostende. TRÆLS – specielt fordi det også betød jeg måtte aflyse et planlagt besøg af to tidligere kollegaer, jeg havde glædet mig meget til at se. Nu prøver jeg at doktorere lidt på mig selv med Chai te med ingefær og italiensk honning
20140322-221837.jpg

I øjeblikket holder jeg en strikkepause – bortset fra lidt sokkegarnseliminering. Efter Kashmir – har jeg ikke rigtig kunnet falde for noget. Jeg burde gøre et indhug i garn jeg har liggende fra strandede projekter, men på den anden side har jeg løst til at starte et frisk projekt op, jeg ved bare ikke lige hvilket.
20140322-221901.jpg

Dette indlæg blev udgivet i Kreativ?, Moi. Bogmærk permalinket.

4 svar til Rapport fra sottesengen

  1. Ellen siger:

    Kashmir er blevet rigtig flot, og din strikkeenergi skal nok komme igen, når du bliver rask.
    Hende der Nemesis har et par gange lavet akkurat det samme nummer med mig: man når kun lige at blære sig med 0 sygedage i xxx lang tid, inden man ligger der. SÅ irriterende. Rigtig god bedring til dig.

  2. Lene siger:

    God bedring, ja jeg ved godt at jeg er meget sent på den, men først nu dukker dit indllæg o i min reader. øv. Og så tør jeg jo slet ikke skrive at jeg meget sjældent er blevet ramt af nemesis hvad det med sygdom angår, selv om jeg tit fortæller om mine meget få sygedage på 14 år 😉

  3. Pollyanna siger:

    Tak alle. Som jeg lige har skrevet er jeg knap radk igen. Der er rigtig mange syge på mit arbejde, så det ville nok have været mere held end forstand at gå fri. Nu håber jeg, hosten snart letter, så jeg kan få begyndt at nyde foråret.

Skriv et svar

