Endelig weekend

20140328-195916.jpg
Efter ugen fra helvede kan jeg nu endelig holde weekend og jeg har besluttet mig for, at jeg holder fri indtil søndag aften. Som sædvanlig – fristes man til at sige – tog jeg nok for tidligt på arbejde efter sidste uges sygdom, så nu er jeg fuldstændig slidt ned til sokkeholderne. Er det virkelig alderen, der betyder, at det trækker så mange tænder ud at gå på arbejde? Eller er det mon den meget ujævne belastning der blandt andet har betydet, at jeg har arbejder to weekender i streg, hvorefter jeg blev syg? Nu er det i hvert fald weekend, jeg skyder den i gang alene hjemme på sofaen ah….

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Endelig weekend

  1. Ellen siger:

    Pyt med årsagen, bare du er frisk igen på mandag! Nyd weekenden og det fantastiske vejr 🙂

Skriv et svar

