Ah Langfredagmorgen

Huset sover og er helt stille. Kun opvaskemaskinen, jeg glemte at sætte i gang i går knurrer lystigt, mens den klarer opvasken. Jeg elsker sådanne stille morgener med bevidstheden om, at man og børn (og nu også svigerdrengene) er i hus.

20140418-070014.jpg

I går fik jeg forsøgt mig med at bage kanelsnurrer efter inspiration på instagram og Claus Meyers opskrift. Her i huset, hvor kanel er yndlingskrydderi og hvor husfaderen er kendt for at komme kanel i AL slags mad, var de dømt til succes.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til Ah Langfredagmorgen

  1. Ellen siger:

    Årh, hvor ser de gode ud. Jeg kan godt lide kanel i bagværk, men til ‘rigtig’ mad har jeg det meget svært med det. Kom det engang i en chutney, som alle andre elskede, men som jeg endte med at forære væk – jeg kunne simpelthen ikke abstrahere fra den smule kanel 🙂
    Jeg ved lige præcis hvad du mener med “bevidstheden om …” – den følelse af at have ALLE dem, man elsker højest, lige i nærheden, er nok en af de bedste følelser, der findes.

  2. Stegemüller siger:

    Dine kanelsnurrer ser rigtig lækre ud. Jeg er også vild med kanel; et lille tip er at putte en knivspidsfuld i bolognesesaucen, det smager rigtig godt.

  3. Lene siger:

    God påskemorgen til dig. Det er dejligt med sådan en bevidsthed om at være tæt på sine nærmeste 🙂

Skriv et svar

