Så er det sommer(ferie)

20140628-142630-51990349

Skoleårets sidste karakter er givet, den sidste studenterhue er sat på hovedet og de første studentergildetømmermænd er garanteret i gang. Hvert år ved denne tid tænker jeg på hvor privilegeret jeg er, når jeg hvert år kan opleve alle disse glade unge mennesker, der nu kan fejre et af livets første store milepæle.

Da jeg nu arbejder i samme by som jeg bor i, havde jeg inviteret mine to afgangsklasser hjem til mig fredag eftermiddag. Det var rigtig hyggeligt og larmende, da de selv medbragte megafon….;-) Heldigvis er mine naboer forstående.

Så nu skal jeg slappe af. Den første tid bliver i det sydvestlige Frankrig. So long!

20140628-142611-51971853.jpg

 

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Så er det sommer(ferie)

  1. Ellen siger:

    Så vi drager afsted i morgen begge to – herligt!
    Og sikke nogle søde ord at få med på vejen 🙂
    Rigtig god ferie!

  2. Pollyanna siger:

    Selv tak 🙂 Ja ikke – jeg blev så glad, for det var jo slet ikke derfor jeg havde inviteret dem 🙂

Skriv et svar

