Home sweet home

Så er vi hjemme – eller rettere vi har faktisk været hjemme siden torsdag, men nu er det blevet feriehverdag for mig, fordi Manse har startet job igen. Det er luksus stadig at have næsten 4 ugers ferie, når man lige har holdt 2 ugers ferie. Det er en af de ting jeg nyder ved mit job – der er perioder, hvor jeg har rigtig travlt, men til gengæld har jeg en god lang sommerferie. Denne uge skal bruges på at “catche op”. Jeg skal være sammen med veninder, der er blevet forsømt, jeg skal dyrke motion, strikke, læse og forhåbentligt bliver det have vejr igen – jeg har nemlig lige købt to nye roser til mit rosenbed: Goethe og Heidi Klum.
Heidi Klum

Goethe

På billederne kommer farverne ikke helt til deres ret. Heidi Klum er lilla og Goethe er pink -jeg ville egentlig have haft en rigtig shocking pink, men denne var den der var mest pink på planteskolen.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

