Chiliavler

IMG_0717.JPG

I det tidlige forår havde en af mine nye kollegaer et stort udvalg af chiliplanter med på arbejde – alle kunne så tage så mange de havde lyst til. Jeg tog en plante, der ikke er vokset sig særlig stor, til gengæld har den sat ret mange frugter (hedder det det, når det er chili?) Nu må jeg til at læse om høst og anvendelse af chili, for det har jeg ikke ret megen erfaring i.

I dag skal bruges på arbejde og opgaveretning, men det er ok. I går var jeg hele dagen sammen med søde og hyggelige kollegaer, så nu er der fyldt op på kontoen 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

6 svar til Chiliavler

  1. Lene siger:

    Og endnu en gang må jeg konstatere at min reader har det med at udelade dig. Chiliplanter kan jeg ikke give dig gode råd om, men Ellen har prøvet mange opskrifter af 🙂 god søndag til dig

  2. Ellen siger:

    Hvis det er den, jeg tror det er, så har du en Royal black – styrke 9, så det er en, der virkelig vil noget!
    Jeg er dog ikke sikker … men det er rigtigt, hvad Lene skriver, at jeg har anvendt chili i flere sammenhænge efterhånden.

    • Pollyanna siger:

      Ja, jeg må ind og kigge i dine gemmer efter råd og vejledning 🙂 Min kollega havde ikke noget navn på denne, så hun havde opkaldt den efter den kollega hun i sin tid havde fået den første af – så det passer nok meget godt med en lille ilter sag 😉

Skriv et svar

