Fredag med udflugt

Når arbejdsdagen er overstået skal jeg på udflugt. For første gang skal jeg besøge Fanø strikkefestival. Det bliver bare et besøg i eftermiddag for at snuse rundt, jeg skal ikke på workshop og jeg skal heller ikke til Sønderho – det er i hvert fald ikke planen. Sammen med en kollega skal jeg bare over for at snuse rundt. Jeg håber der er masser af strikkeinspiration.

IMG_0750.JPG

Mit Seyfarth sjal skrider laaaangsomt frem. Jeg trævlede nemlig op 3 gange sidste weekend….

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Fredag med udflugt

  1. Stegemüller siger:

    Det lyder spændende. Jeg har hørt, at den årlige strikkefestival, skulle være noget af et tilløbsstykke.

  2. Lene siger:

    Håber I har haft en god eftermiddag derover 🙂

  3. Ellen siger:

    Jeg ville så gerne til Fanø bare en enkelt gang, men den ligger lige op ad den webstrikkerklubfestival, jeg altid tager til, så jeg bliver altså nødt til at vælge på et eller andet tidspunkt. Håber det var godt!

  4. Pollyanna siger:

    Strikkefestivalen var mest af alt hyggeligt selskab. Selve festivalen (teltet som var det eneste jeg rigtig så) var jeg lidt skuffet over. Jeg synes ikke rigtigt der var noget der begejstrede mig. Men selskabet var som sagt rigtig hyggeligt og det er jo hovedsagen 🙂

Skriv et svar

