December

Allerede weekenden inden 1. søndag i advent hængte jeg lys udenfor, jeg trængte simpelthen sådan til noget lyst og kønt at kigge på, når jeg kørte afsted om morgenen. Jeg har sat en timer på lyskæderne og nyder, at de tænder helt af sig selv og lyser i mørket, når jeg kører forbi.

IMG_0820.JPG

IMG_0819.JPG
Indenfor pyntede jeg sidste weekend. Jeg er selv blevet ret tilfreds med kalenderlysdekorationen, som er et helt lille eventyrunivers ifølge Lille A.

IMG_0822.JPG

IMG_0816.JPG

I dag er det vist 8 år siden jeg skrev det første indlæg på denne blog – det er da helt utroligt!

Dette indlæg blev udgivet i December, Jul, Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til December

  1. Ellen siger:

    Jamen tillykke med bloggens 8-års fødselsdag 🙂
    Lys ude hører ikke kun julen, men hele mørketiden til – vi har det tændt fra sidst i november til engang sidst i februar.
    Smukt kalenderlys-arrangement 🙂

  2. Stegemüller siger:

    Min blog har også fødselsdag i denne måned, men jeg skal først lige have regnet fødselarens alder ud. Jeg plejer at gøre lidt ud af det med et fødselsdagsindlæg, for det er altid godt med milepæle. 🙂

    Det er dejlige lysarrangementer, du har lavet. I den mørke tid skal vi gøre noget ud af at holde på lyset.

Skriv et svar

