Monday at the home office

Jeg arbejder hjemme i dag med en udsigt der kan betegnes som ret grå. Skidt pyt, jeg har tændt et stearinlys og kan se frem til en aften i selskab med kollegaer og Romeo og Julie – Det kongelige teaters opføresle transmitteret i den lokale biograf – ikke dårligt med en tur i det kongelige teater sådan en decemberhverdagsaften

IMG_0831.JPG

IMG_0830.JPG

Dette indlæg blev udgivet i December, Moi. Bogmærk permalinket.

3 svar til Monday at the home office

  1. Ellen siger:

    Hyggeligt … hvad har du gang i? Brunkager?

  2. Stegemüller siger:

    Sikke en fin udsigt du har fra dit vinduer. Jeg er også interesseret i, hvad dejen er til.

  3. Pollyanna siger:

    Nej det er faktisk ikke brunkager, men pebernødder – min bedstemors opskrift som jeg har opjusteret med en masse krydderier bla kanel, der nok er det der har givet farven. Jeg har dog ikke fået dem bagt endnu, så I må vente på en bedømmelse(dejen blev lidt sær, så jeg håber de bliver ok…)

Skriv et svar

