Slut med julen 2014

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/ed4/586458/files/2015/01/img_0874.jpg

Så har jeg pelset juletræet! Nu har det stået pyntet siden den 24. december og julepynten har været oppe siden 1. december , så nu trængte jeg til at se huset som det tager sig ud uden julepynt.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/ed4/586458/files/2015/01/img_0942.jpg

Om lidt er det hverdag igen – faktisk er jeg nok nødt til at arbejde de resterende dage af “juleferien”, da jeg som sædvanlig har været god til at skubbe diverse opgaver foran mig…

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Slut med julen 2014

  1. Stegemüller siger:

    Sikke et smukt juletræ I havde, jeg kan så godt lide lametta, men det er også rigtigt, at det er rart at få stuerne tilbage til normaltilstanden. Jeg har ikke særlig meget pynt, men den fine lille julekrybbe får nu lov at stå til helligtrekonger.

    • Pollyanna siger:

      Lametta synes jeg hører til et juletræ, det var der altid på mit barndomsjuletræ nemlig 😀 Vores juletræ er ikke et designertræ, der er alt mulig julepynt: noget børnene har lavet, noget fra mit barndomshjem og selvfølgelig hvad der er blevet købt i årenes løb, vi har efterhånden haft juletræ i over 20 år, så jeg må indrømme vi har en del og kun en brøkdel på årets træ 😉

Skriv et svar

