Gæstebud

I aften får vi gæster. Selvom familien er meget lille, er det alligevel lykkes os at komme over både jul og nytår uden at få set min svoger og svigerinde. Det laver vi om på i dag. Formiddagen er blevet brugt på luftetur, hundeleg, støvsugning og gulvvask – anskaffelsen af hundehvalp har højnet gulvvask frekvensen betydeligt i det lille hjem…. Julen er elimineret bortset fra juledekorationerne som slet ikke er brændt ned og derfor får lov at pynte lidt endnu.

Nu skal de næste timer bruges på arbejde – julens dovenskab hævner sig nu….
God lørdag til dig, der læser dette.

IMG_1006.JPG

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Gæstebud

  1. Stegemüller siger:

    Det lyder som en fin lørdag! Også her står juledekorationen endnu, og den ryger først ud, når grannålene begynder at falde af.

  2. Pollyanna siger:

    Det minder mig om min mands mormor, som havde sat en juledekoration, jeg havde lavet til hende op i et skab efter jul. Den havde tabt alle nålene, men jeg ved ikke om hun havde tænkt sig at tage den frem næste jul 🙂

Skriv et svar

