Irene

I øjeblikket læser jeg krimi. I efteråret hørte jeg en anbefaling af den franske forfatter Pierre Lemaitres krime Alex. Den gav jeg mig i kast med og den var voldsom, men rigtig spændende. Senere fandt jeg ud af, at der faktisk var en roman før Alex, nemlig Irene. Selvom jeg i kraft af at have læst Alex kender noget af plottet, er romanen nu ganske fængende omend også ret voldsom. Så er du til krimi og ikke en alt for sart sjæl, er Pierre Lemaitre måske et bekendtskab værd.

IMG_0315-1.JPG

Dette indlæg blev udgivet i Bøger. Bogmærk permalinket.

4 svar til Irene

  1. Ellen siger:

    Jeg læser stort set kun krimier eller spændingsromaner. Jeg vil underholdes, når jeg læser; ikke foholde mig til en masse problemer, som andre har haft … der skal dog heller ikke være alt for meget motorsavsmassakre over det, men jeg må da vist lige forsøge mig med Irene og Alex … tror egentlig aldrig, jeg har læst en fransk krimiforfatter.

  2. Stegemüller siger:

    Den lyder spændende. Jeg skal til at læse nogle bøger igen. I lang tid har jeg ikke rigtigt kunne koncentrere mig, men nu skal det forsøges.

Skriv et svar

