Og så blev det hverdag

med 200 km i timen og laaaange arbejdsdage … Mandag på job fra 8 til 17.30 og forberedelse hjemme bagefter, tirsdag fra 7.30 til 17.30 og så er der lige noget jeg skal have kigget på til i morgen nu….

Så er det godt omend ikke så romantisk at få nedenstående SMS fra manden i mit liv, mens man priser sig lykkelig for at man ved vi lige har fået hundehvalp – ellers ville det nok være lidt mærkeligt ….

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/ed4/586458/files/2015/01/img_0944.jpg

Dette indlæg blev udgivet i Hundehvalp, Hunden, Luna Klaphund. Bogmærk permalinket.

2 svar til Og så blev det hverdag

  1. Ellen siger:

    Og så er der nogen der påstår, at de holder mest af hverdagene! Men du er måske en af dem på trods af arbejdsmængden?

    • Pollyanna siger:

      Det kan jeg love dig, jeg ikke er. Jeg holder allermest af fest, farver og ferie 🙂 Men hverdagen skal helst være til at holde ud, dem er der jo trods alt flest af 😉

Skriv et svar

