Travlhed

Arbejdsåret 2015 satte ind med travlhed fra starten. Efter 2 uger med interne prøver, tværfagligt projekt, møder og al den almindelige undervisning komprimeret i den tid der så var til overs, har betydet at denne weekend var længe ventet. Jeg har planlagt at holde fri lørdag og det meste af søndagen og gøre det med god samvittighed ikke mindst!

En af fordelene ved at have fået en hvalp i huset er, at dagen starter tidligt, så man får noget ud af den. Derfor kunne man lidt over 6 i morges se mig tøffe rundt på dagens første luftetur…. Så nu er jeg faktisk træt, men jeg tror jeg vil overbevise mig selv om, at det er en god ide at være lidt aktiv og feks vaske husets gulve.

IMG_1091-0.JPG

Den megen travlhed på jobbet betød, at jeg først fik besøgt min far for første gang i 2015 den anden dag. Hjemturen blev akkompagneret af den flotteste solnegang.

Dette indlæg blev udgivet i Arbejdsliv, Moi, Ude. Bogmærk permalinket.

2 svar til Travlhed

  1. Stegemüller siger:

    Sikke en solnedgang – meget flot!
    Det lyder som en god idé at holde weekenden fri, og så sørger hvalpen for, at du kommer ud af fjerene og får noget udrettet 🙂

Skriv et svar

