The Lunchbox

I byen hvor jeg bor findes der en filmklub, som viser film, der ikke er mainstream film. Det er ofte film der har vundet priser og som oftest er det udenlandske film. Vi betaler 250 kr for at kunne gå i biografen 5 bestemte søndage for at se de 5 film. For 14 dage siden så vi den svenske film Mig ejer ingen . Det var en fantastisk film med Mikael Persbrand som den alkoholiserede far der tager sig af sin datter så godt som han nu kan, da konen forlader ham for en anden. Mikael Persbrand, som jeg synes er en blændende skuespiller, fortolkede rollen på en meget hjertevarm og indfølende måde.

IMG_0326.JPG

I dag skal vi se en indisk film The Lunchbox, som jeg glæder mig til at se. Hovedrolleindehaveren spillede også med i Slumdog Millionaire, som var en dejlig film.

mig ejer ingen

The Lunchbox

Dette indlæg blev udgivet i Film. Bogmærk permalinket.

4 svar til The Lunchbox

  1. Lene siger:

    Dejligt med sådanne arrangementer, glæder mig til at høre, hvad du synes om filmen. Og jeres hundehvalp er da skøn at se på 🙂

  2. Ellen siger:

    Det er en god ide til at få set film, man ellers nok aldrig ville få taget sig sammen til at gå ind og se. Prisen er også meget overkommelig.

Skriv et svar

