Her kommer mutter med kost og spand

“Vi burde få gæsternoget tiere….” Var min mands kommentar, da han kom ud af fjerene lørdag morgen. Da havde jeg allerede været i fuld sving i halvanden time…. I eftermiddag får jeg gæster. Tre kvinder der var mine kollegaer og veninder fra min tidligere arbejdsplads. Vi starter med at besøge byens kunstmuseum og tager så hjem til mig til middag og snak, snak, snak – uh hvor jeg glæder mig, vi har altid meget der skal vendes.

IMG_0354.JPG

Luna er ikke helt tilfreds med at skulle være ude, mens gulvet tørrer…

Dette indlæg blev udgivet i Moi, Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Her kommer mutter med kost og spand

  1. Lene siger:

    Håber I havde en dejlig lørdag sammen. Ja før jeg betalte mig fra rengøring, blev der også mest gjort rent, når vi skulle have gæster 🙂

  2. Pollyanna siger:

    Jeg tænkte netop på dig og din ordning, da jeg svingede kost og spand. Jeg er noget fristet af en sådan løsning 😉

Skriv et svar

