Forår?

Tidligt i morges vågnede jeg, da manden min kom hjem fra arbejde – han måtte nemlig fortælle, at han var kørt hjem fra arbejde i den vildeste snestorm. Senere, da jeg var på dagens første hundeluftetur, fik Luna og jeg selv syn for sagen. Snestorm var det dog ikke, men alting var dækket af et fint lag sne.

IMG_1233

Idag står programmet på opgaveretning – på torsdag kommer der rykind fra København og der skulle gerne være tid til at hygge med alle ungerne. Storesøs kommer hjem til Påske og har Kusinen, Kusinens kæreste og Fætteren med på Påskeferie. Jeg glæder mig til at der rigtigt kommer liv i huset og satser på vi skal på tur til strand og skov og så ellers hygge med spil og film herhjemme.

Dette indlæg blev udgivet i Arbejdsliv, Far mor og børn, Ferie, Moi, Ude. Bogmærk permalinket.

3 svar til Forår?

  1. Lene siger:

    Heroppe er det kun regnvejr, håber at sneen snart forsvinder hos jer. God påske til jer med familien samlet 🙂

  2. Ellen siger:

    Der kommer da liv i hytten hos jer – god påske til jer – både med og uden sne 🙂

  3. Pollyanna siger:

    Det var en dejlig Påske med dejligt besøg 🙂

Skriv et svar

