Julen kommer førend vi ved

imageJulefilm, julebagning og juleklip har der ikke været meget af i min december. Måske er det derfor julestemningen lader vente på sig. Jeg prøver dog at få ryddet så mange sten af vejen, at julefreden og dermed julestemningen forhåbentlig indfinder sig når juleferien starter den 22. december. Næsten alle julegaver er i hus, skamfuldt må jeg bekende, at langt de fleste er købt online. Dårligt for detailhandlen men praktisk for mig.

Dette indlæg blev udgivet i December. Bogmærk permalinket.

6 svar til Julen kommer førend vi ved

  1. Ellen siger:

    Jeg køber også mange gaver online – det er praktisk, især hvis ‘forretningen’ ligger i den anden ende af landet. Det er måske ikke godt for detailhandlen, men det er udviklingen – typografer havde problemer engang; nu er det selve det trykte medie, der har det, men udviklingen lader sig ikke stoppe, så man kan lige så godt drage den nytte af den, det nu engang er blevet muligt – ingen grund til dårlig samvittighed … du støtter jo GLS/PostDanmark 😉
    Jeg håber, at julestemningen indfinder sig hos dig senest d. 24. 🙂

  2. Stegemüller siger:

    Jeg hørte i TV-avisen, at julegaver købt på nettet er den helt store trend i år – så fortsæt du bare.

  3. Lene siger:

    Skønt at se ord fra dig. Må du komme i den rette julestemning, her er der endnu ikke pyntet op, jeg har svært ved at komme i gang. Men lige om lidt skal jeg, der kommer jo voksne børn hjem i weekenden 🙂

    • Pollyanna siger:

      Ja jeg ved godt jeg er lidt ustabil, Lene 😉 Når juleferien starter håber jeg stemningen kommersnigende. Problemet er vist at jeg har haft lidt for travlt i december.

Skriv et svar

