Et skridt nærmere julen

Så blev rødkålen færdig og vi er et skridt nærmere julemiddagen. Jeg bruger en tidligere kollegas opskrift med abrikoser, hel kanel, nelliker mm. Det er en vinder hver gang.

  

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Et skridt nærmere julen

  1. Stegemüller siger:

    Mums hvor ser det lækkert ud. Velbekomme!

  2. Ellen siger:

    Uhm. Jeg lavede selv rødkål sidste år, fordi man ikke kan købe den færdig i England, som man kan herhjemme. Jeg var vild med det, men de andre sagde, at det da vist ikke var ulejligheden værd at lave den selv. Utaknemmelige bæster 😉

    • Pollyanna siger:

      Uh jeg synes det er hele ulejligheden værd. Jeg laver en krydret rødkål med julekrydderier og svesker og abrikoser og alt muligt andet godt, så den smager anderledes end den man køber – og bedre synes jeg 🙂

Skriv et svar

